Hoebrechts

Levering te laat, door bedrijf opgelost

Beschrijf hier uw ervaring

Bestelproces:
Zondag een feest. Op maandag erachter gekomen dat je fotoslinger kunt laten maken bij dit bedrijf. Levertijd voor fotoslingers doorgaans 3 werkdagen. Hiervoor een apart programma van het bedrijf gedownload en de hele avond geknutseld en geĆ¼pload. Afgerekend en een bevestiging op de mail dat de bestelling is ontvangen en dat ze voor me aan de slag gaan.

Op vrijdag toch maar eens contact opgenomen met de klantenservice om te vragen hoe het ervoor stond, aangezien we verder niets meer gehoord hebben. Om te horen te krijgen dat ik het bestand niet heb doorgestuurd en dat er dus nog niets is gebeurd. Hier geen herinnering voor ontvangen. Alleen een bestel bevestiging met 'we gaan voor u aan de slag'.

De bestanden na instructie doorgestuurd en vervolgens aangegeven of het nog lukt om de bestelling voor zondag te ontvangen anders is het niet nodig en wil ik de bestelling annuleren. Hier ook nog over gebeld en ze zouden kijken wat ze voor me konden betekenen.

Na bovenstaand mail en telefonisch contact heb ik niets meer vernomen. Na het schrijven van deze review werd contact opgenomen per mail dat er productiefouten waren en dat de slinger hierdoor later werd geleverd. Ze begrepen mijn frustratie en ze hebben het aankoopbedrag gerestitueerd. De fotoslinger heb ik alsnog een week later op donderdag ontvangen en mocht ik houden.

Het product:
De fotoslinger is ontzettend mooi. Netjes afgewerkt, stevig, de foto's zijn mooi gedrukt. Enorm jammer dat we deze niet hebben kunnen gebruiken op het feest, het zou een echte eyecatcher zijn geweest.

Conclusie:
Bij ons is het bestelproces niet zo soepel verlopen maar, eerlijk is eerlijk, het eindproduct dat geleverd is is kwaliteit.

En hoewel ik na de betreffende vrijdag een beetje gefrustreerd achter bleef (vandaar ook mijn review), heeft het bedrijf uiteindelijk een oplossing verzorgd. Daarvoor dank.

Score voor Fotoboeken.nl: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Fotoslinger