C. Lefeu

Nooit nooit nooit een bestelling plaatsen hier! Ik heb in december een bestelling geplaatst voor een foto op aluminium van 70x50. Daarbij heb ik de professionele fotocontrole als optie meegenomen, zodat ik zeker wist dat het goed zou zijn. De foto kwam onscherp en uitgerekt bij mij aan. Ik mocht een nieuwe foto toesturen en deze zou opnieuw afgedrukt worden en voor de kerst binnen zijn. Dit was helaas niet het geval. Inmiddels is het 16 januari en heb ik nog steeds niets mogen ontvangen. De klantenservice is hartstikke slecht en onvriendelijk en nu heb ik doorgegeven dat ik toch liever het product wil annuleren, aangezien het me echt te lang duurt. Ik zou binnen 4 dagen een bevestiging krijgen. Helaas is dat niet aan de orde. In plaats van de bevestiging krijg ik een bericht dat ik iets af MOET nemen en geen geld terug krijg. SCHANDALIG! Nog niets een een excuus dat het product er nog steeds niet is! Nooit hier kopen!!!!!

Geen. Slecht product, slechte klantenservice en heel erg brutaal!

Slecht product, slechte klantenservice en heel erg brutaal!

Reactie Foto op Aluminium:

Goedemorgen,
Wat jammer om te lezen dat je zo ontevreden over ons bent. Naar aanleiding van jouw review heb ik jouw gegevens erbij gezocht en ik kan zien dat er afgelopen vrijdag met jou afspraken zijn gemaakt over het afhandelen van jouw klacht. Ik ga er vanuit dat deze afhandeling wel naar tevredenheid is geweest.
Voor nu wens ik je een hele fijne dag toe. || Elsbeth

Score voor Foto op Aluminium: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Een foto op aluminium van 70x50