Tot op heden (sinds 14 dagen) heel goed. De iPhone SE ziet er zo goed als nieuw uit en werkt naar mijn wensen. Ik had wel even een moment van balen. Op het moment dat ik de iPhone SE aanzette gaf deze bij “Instellingen” een rood tekentje aan. Dat hield volgens de info in dat “Er niet kan worden vastgesteld of je iPhone-batterij een origineel Apple onderdeel is. In een algemene informatie e-mail die ik ontving werd medegedeeld dat ik mij geen zorgen hoefde te maken omdat het rode tekentje na een paar dagen/weken uitgaat. Dat hoop ik dan maar.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.