Echt heel slecht, ik kreeg een kapotte telefoon opgestuurd want toen ik me gegevens op de telefoon had gezet reageerde het scherm niet meer. Na een mail te hebben gestuurd én een whatsapp op vrijdag kreeg ik geen reactie zelfs na het weekeind niet. De dinsdag daarop heb ik zelf contact met jullie op moeten nemen waar ook niet veel soeps uit kwam. Er werd gezegd dat het jammer was dat me gegevens op de telefoon stonden en dat als ik geen back up had gemaakt dat ze verloren zouden zijn. Ook kreeg ik te horen dat de telefoon die ik had niet meer op voorraad was dus dat ik of me geld terug moest vragen of een andere kleur moest nemen. Ik heb hierop gezegd dat ik een andere kleur prima vond. Hierop werd gezegd dat het geregeld zou worden. Eenmaal de telefoon terug te hebben gestuurd kreeg ik een mail dat jullie me 'op de hoogte zouden houden'. Na een paar dagen geen reactie heb ik zelf maar weer contact op genomen en toen kreeg ik weer te horen dat jullie niet mijn kleur op voorraad hadden. Ik heb toen wéér gezegd dat de kleur me niet uitmaakte. Toen kwam er weer een weekeind tussen. Toen heb ik afgelopen dinsdag weer gebeld en toen heb ik weer gehoord dat mijn kleur er niet was. Dus toen heb ik maar besloten me geld terug te vragen. Nu ergens anders besteld natuurlijk. Hoop dat jullie hier iets mee doen
Reactie Forza Refurbished:
Beste Paco,
Dank voor je feedback waarover we al uitgebreid telefonisch contact hebben gehad.
Jouw bericht van zaterdagavond is ’s maandags om 13.33 uur netjes beantwoord. Het is natuurlijk super vervelend als er gegevens verloren gaan n.a.v. het overzetten van een lokale back-up, maar daar kunnen we natuurlijk niet zo veel aan doen of veranderen. Wij adviseren altijd je gegevens in de (i)Cloud op te slaan en automatisch bij te werken. Dan kan er (vrijwel) niets verloren gaan.
Tijdens het omruilproces hebben een aantal zaken elkaar net gekruist. Als een specifiek model niet op voorraad is, dan proberen we dit binnen 1-2 werkdagen te produceren. Zo niet, dan stellen we een kleurwissel (akkoord klant) of creditering van het aankoopbedrag voor. Jouw voorkeur (kleurwissel) stond helaas niet vermeld op het retourformulier waardoor de omruiling het reguliere proces doorloopt en langer geduurd heeft dan verwacht. Nadat je met ons gebeld hebt, is het aankoopbedrag gecrediteerd.
Jammer dat het zo gelopen is, maar hopelijk ben je toch blij met de afhandeling.
Groet,
Forza