Vanaf het begin werkte de batterij niet fatsoenlijk (gaf foutmeldingen). Forza verzekerde ons dat dit tijdelijk was (FMI batterij, melding verdwijnt over 2 weken). (positief: gsm via redistributor refurbished.nl besteld, die totaal niet reageerden, maar forza wél). 2 weken later werden de problemen erger (gsm viel spontaan uit, face recognition werkte niet, batterij werd te warm en gaf nog steeds foutmeldingen). Op een gegeven moment is zelfs de achterkant gebarsten door de warmte van de batterij. Dan beslist om deze toch terug te sturen. Bij terugsturen het antwoord: scherm gebarsten, dan wordt niets gerepareerd. Na de tekst hiervoor als post geplaatst te hebben werd ik door de klantendienst gecontacteerd om toch de gsm te repareren. Alleen was deze al aan mij teruggestuurd. Retourlabel erop, teruggestuurd, na een week alles wél in orde. Gsm werkt naar behoren, buiten (voorlopig?) nog steeds de foutmelding dat de batterij niet herkend wordt. 1 ster voor originele ervaring, 5 sterren voor de opvolging na de post.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.