Inmiddels voor de 2e keer een IPhone gekocht bij Forza. Zeer tevreden over het hele proces. Van bestelling tot update over het moment van afleveren, tot het moment van uitpakken en in gebruik nemen.
Je betaald iets met dan voor een tweedehands via marktplaats. Maar toestellen zijn helemaal nagekeken en met een super accu. Ook de behuizing ziet er tiptop uit. Beide keren gekozen voor de medium kwaliteit. Maar zelfs op deze toestellen moet je zoeken om een minimaal krasje te vinden.
Verder super dat het toestel geleverd wordt met een reeds geplaatst gorilla glass en behuizing (was nu een aanbieding).
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.