Zeer slecht. Ze weten dat de meest voorkomende klacht van de iPhone 7 is dat hij niet kan bellen en sms’en . Hier staat niets in bij de verkoop en verder is de service (telefonisch) ook niet echt vriendelijk. Na het plaatsen van mijn ervaring hebben ze contact met mij opgenomen en is mij een iPhone 8 aangeboden. Deze werkt goed en dus hebben ze het goed ( en nu ook vriendelijk) opgelost
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.