De bestelling van de iPhone is een eenvoudig en snel proces. Ditzelfde geldt voor de aflevering. Het leren werken met het apparaat is als onervaren gebruiker een proces van vallen en opstaan, waar je de tijd voor moet nemen.
Al met al ben ik wel tevreden.
Reactie Forza Refurbished:
Beste Henk, wat fijn om te horen dat u tevreden bent met uw toestel!
Als onervaren Apple gebruiker is het natuurlijk even wennen.
Forza staat voor al haar klanten -ook als ze nog onervaren zijn- klaar om hen op weg te helpen.
Wij hebben u gebeld, maar helaas niet te pakken gekregen.
Mocht u nog hulp nodig hebben, dan mag u ons uiteraard ten alle tijden contacteren.
Met vriendelijke groet, Forza Refurbished