Nu voor de 2e keer een iPhone besteld. De eerste is moeiteloos 4 jaar meegegaan en eigenlijk nog niet afgeschreven. Omdat ik een betere camera wilde heb ik nu een nieuw model besteld. Mega snelle levering. A grade toestel. Ziet er gewoon als nieuw uit. Ik hoop dat ik hier weer zoveel plezier van ga hebben.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.