Ingrid Claeskens

Absoluut geen goede ervaring. Reeds 2 weken geleden heeft mijn dochter een toestel besteld bij jullie, betaald natuurlijk ook, en tot op heden nog altijd niks ontvangen. Al zeker 8 keer contact opgenomen en elke keer aan het lijntje gehouden. Ja, nog even geduld hebben, ja de fout ligt bij een depot van post nl in Wommelgem, ja dit, ja dat... . Ze hebben ook al zeker 3 keer beloofd van een nieuw toestel op te sturen en het oude als vermist op te geven maar als het dan bijna zover is moeten we nog maar wat geduld hebben. Precies of na 2 weken dat toestel ineens terug gaat opduiken?! Ik snap niet wat zo moeilijk is aan een nieuwe gsm op te sturen.

Reactie Forza Refurbished:

Hoi Ingrid,
Wat ontzetten vervelend dat je zo lang hebt moeten wachten op je bestelling. Helaas ben jij de dupe geweest van technische storingen bij postNL en hun vervoerder in Belgie: Kariboo. Hierdoor kon Kariboo niet de juiste gegevens vergaren om de pakketten tijdig te leveren op de gewenste locatie.
Helaas is het zo dat wij moeten afwachten wat er met de pakketten gebeurt en of deze alsnog geleverd gaan worden, retour worden gestuurd of vermist zijn geraakt. Pas als daar duidelijkheid over is, kunnen wij definitief actie ondernemen. Gelukkig is jouw pakket wel alsnog afgeleverd en hebben we dus uiteindelijk geen nieuw toestel op hoeven sturen. Al betreuren wij zeker dat het zo lang heeft moeten duren.
We hopen in ieder geval dat de bestelling helemaal naar wens is en dat je daar veel plezier van gaat beleven.
Forza Refurbished

Score voor Forza Refurbished: 1/5