Mw.M.van Gerven

Zeer slecht.
Iphone 6 opgestuurd voor garantie.
Bovenste icoons aantikken op het scherm deed het niet meer, toestel was 6 maanden oud.
Kreeg email terug, het defect was gebruikers schade , toestel was krom en daardoor was het moederbord stuk.
Het abonnement is in okt.2018 ingegaan, dat betekend dat ik nog 21 maanden voor n toestel moet betalen wat het volgens Forza niet meer doet en niet meer gerepareerd kon worden. Balen......
Ben toen voor n secound opinion naar de Iphone-doctor in gouda gegaan.
Toestel iets verbogen, maar moederbord echt niet stuk!!!!
Nieuw scherm erop gezet en hij doet het gewoon weer.......
Vroeger was alles waterschade als je iets opstuurde voor garantie, nadat Kassa en Radar hier aandacht aan hebben besteed,
is dan nu de beurt aan het moederbord schade ?
Ik koop dus nooit meer bij Forza iets.

Reactie Forza Refurbished:

Geachte mevrouw van Gerven,
De kans dat er in de nabije toekomst wederom een defect zal optreden aan uw toestel door de kromme behuizing is dermate groot dat wij geen garantie kunnen geven op eventuele reparaties.
Op het moment dat uw toestel krom is duidt dat op gebruikersschade en valt dat buiten de garantie. Aangezien een moederbord vrijwel de gehele lengte van het toestel inneemt zal een moederbord altijd beschadigen bij een kromme behuizing, na onderzoek door onze techniekers blijkt dat ook zo te zijn en kunnen wij het toestel niet repareren met een garantie dat het defect opgelost is, ook niet tegen betaling.
We begrijpen uiteraard dat het voor u vervelend is dat het toestel buiten garantie is, maar wij konden geen andere conclusie trekken.
Desalniettemin hopen we dat u alsnog een lange tijd plezier heeft aan uw toestel.
Forza Refurbished

Score voor Forza Refurbished: 0.5/5