Wij hebben een IPhone 6 zwart (FORZ-100076721) op 12 juli bij jullie aangekocht en is al twee maal naar jullie gestuurd voor herstelling.

Mijn zoon had dit toestel aangekocht met zijn spaargeld. Hij heeft het toestel nooit kunnen gebruiken, vanaf de eerste minuut was het al stuk, het ging automatisch aan en uit, er stonden foto's op die niet van ons waren, het plaatste automatisch dingen op social media. ...

Het toestel is langer in reparatie of onderweg geweest dan bij ons.

Deze week kregen we een mail dat het niet meer onder garantie is wegens waterschade,

Na overleg met de hersteldienst hebben we nu een nieuwe IPhone gekregen.

Reactie Forza Refurbished:

Beste Greetje,
Uiteraard zijn we blij dat je nu een goedwerkend device hebt ontvangen en dat je zoon er plezier van kan hebben! Er is inderdaad waterschade geconstateerd door onze collega's van repair maar we hebben besloten toch een nieuw toestel toe te sturen.
Dat er data van vorige de vorige gebruiker op stond hebben we niet meer kunnen constateren maar als dat het geval is geweest onze welgemeende excuses daarvoor. Dat zou niet moeten kunnen gebeuren omdat via onze robots alle toestellen (gecertificeerd) worden gewiped.
Uiteraard hadden we graag een hogere waardering ontvangen omdat het issue opgelost is, hopelijk lukt ons dat de volgende keer wel.

Score voor Forza Refurbished: 2.5/5
Zou u Forza Refurbished aanbevelen? Nee