Service & klantvriendelijkheid
Website
Hygiëne
Faciliteiten

Carla zut

Helaas toch een minpuntje via website gereserveerd dacht ik want kreeg een melding hartelijk dank voor uw reservering bleek dat ik door had moeten klikken dan kreeg ik een bevestiging via mijn e-mail (niet echt duidelijk vermeld hoor ) toen wij aankwamen 4 personen uit Sint pancras niet echt hartelijk ontvangen neee integendeel waren niet welkom en de mevrouw achter de receptie kon niets voor ons betekenen !! Liet haar mijn tel zien maar nee ik had een bon gereserveerd ? Maar dat stond ook niet gemeld enfin er werd nog tijdens ons verblijf gebeld voor een afmelding wegens ziekte ik had gezegd wij gaan kijken wat we ev voor jullie iets kunnen betekenen helaas gastvrijheid neeee niet echt jammer !!

Reactie Fort Resort Beemster:

Goedemorgen mevrouw Zut,
Hartelijk dank voor uw bericht en feedback.
Jammer dat het niet is gelukt met reserveren. U krijgt altijd een reserveringsbevestiging per email. Wij hanteren een maximum aantal, zodat wij de kwaliteit hoog kunnen houden en het nergens te druk is, zodat er voldoende rust en ruimte is. Wij hopen jullie in de toekomst weer eens te mogen verwelkomen.

Score voor Fort Resort Beemster: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee