Mijn ervaring wil ik hier delen omdat mijn bestelling niet geheel soepel verliep. Tijdens het bestellen van een stoepkrijtbord ging er helaas iets mis...ik wilde met iDeal betalen maar toen ik een keuze van e.dentifier wilde maken was ik iets te snel en wilde ik met de "vorige scherm" tab weer terugkeren naar dat keuze scherm, maar op dat moment kreeg ik al een bevestigingsmail zonder betaald te hebben. Ik moest vervolgens weer de verschillende schermen doorlopen om uiteindelijk bij het iDeal betalingsscherm uit te komen en de betaling succesvol af te ronden waarop ik weer een bevestigingsmail ontving. Omdat ik bang was dat ik nu twee stoepkrijtborden had besteld heb ik direct een mail naar de klantenservice gestuurd met uitleg, ik kreeg snel antwoord dat de dubbele bestelling geannuleerd werd. Dit vond ik een erg prettige en professionele afhandeling...echter een aantal dagen later ontving ik een betalingsherinnering van de dubbele bestelling. Na uitleg van het misverstand en de beloofde annulering kreeg ik (wederom erg snel!) antwoord terug dat ik inderdaad onterecht een herinnering had ontvangen (vanwege een fout in het systeem) en dat het nu in orde was. Ik neem aan dat ik niet de eerste ben die dit meemaakt. Dit had naar mijn idee voorkomen kunnen worden als er pas een bevestigingsmail uitgaat wanneer de betaling daadwerkelijk is afgerond en niet wanneer men bezig is met het betalen (het scherm waarin men de betalingswijze kiest; e.dentfier of code). Dat gezegd hebbende, ik kreeg snel antwoord via de mail en dat stel ik zeer op prijs! Het pakketje werd ook erg snel verstuurd, top!

Score voor Focusgreen.nl: 4/5
Zou u Focusgreen.nl aanbevelen? Ja