Informatieverstrekking
Klantgerichtheid
Communicatie en afstemming
Integriteit
Aanpak

De afstemming en communicatie was vlot en snel.

De aanbevelingen, tips en concrete ontwikkelpunten vond ik tegen vallen. Had dieper en breder uitgewerkt mogen zijn.

Reactie FlowPeople:

Omdat deze review voor ons ongebruikelijk lage scores laat zien, hebben wij telefonisch contact opgenomen met deze kandidaat, die bij ons bureau aan een kort assessment heeft deelgenomen, in opdracht van zijn werkgever. Hij was erg tevreden over de ontvangst, de behandeling, de testen, gesprek en analyse, maar had graag uitgebreide handvatten en beschrijving van situaties aan de hand van zijn ontwikkelpunten op schrift willen ontvangen. Nu beperkte zich dit, naast de analyse en bevindingen, tot een aantal kernpunten en mogelijk te nemen ontwikkelacties, conform de aan ons verstrekte opdracht. De verwachting hieromtrent van de deelnemer enerzijds en de met opdrachtgever afgesproken opdracht / dienst anderzijds, liepen op dat punt uiteen. We hebben de deelnemer bedankt voor zijn feedback en zullen deze gebruiken om dit deel van het proces in de toekomst scherper te monitoren.

Score voor FlowPeople: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: