Fixje

Top! Ik heb een nieuw scherm, batterij en dock connector besteld voor mijn iPhone 6. Dit omdat de batterij niet lang meer meer ging, slecht oplaadde (moest steeds de connector schoonmaken), en er een kleine barst in mijn scherm zat.

Inplaats van een nieuwe iPhone te kopen die extreem duur zijn, ging ik de onderdelen vervangen. Dit is goed te doen, alleen bij mijn dock connector brak mijn microphone af (bij het eraf halen van de sticker). Dit deed ik uiteraard voorzichtig maar deze brak toch af.

Ik kon in de avond om 23:15 nog live chatten op de website om te vragen of hier garantie op zit. Ik kreeg direct antwoord, maar er zit helaas geen garantie op dingen die afbreken (wat ook wel begrijpelijk is, maar deze brak wel heel makkelijk af). Ik kreeg er wel een gratis screen protector bij. Dat vond ik toch wel netjes. En gelukkig is een nieuwe Dock Connector niet duur.

De tweede keer ging het wel goed. De levertijd was ook snel, allebei de keren de volgende dag geleverd. En duidelijke instructie videos, dat was ook de reden dat ik hier mijn bestelling plaatste.

Score voor Fixje: 4/5
Zou je Fixje aanbevelen? Ja