Fixje

Esther Laga

Bestelling kwam snel toe maar ik kreeg een verkeerd hoesje opgestuurd.

Toen ik hiervoor contact opnam met de klantenservice kreeg ik snel iemand te pakken wat aangenaam en positief was.
De reden van mijn verkeerde hoesje vond ik echter nogal buitensporig. Het hoesje dat ik besteld had was niet meer voorradig dus werd bij jullie eenzijdig beslist om een ander hoesje op te sturen. Een hoesje dat helemaal niet dezelfde eigenschappen of functies had als het hoesje dat ik besteld had. Ik vind dat jullie hierover contact met me hadden kunnen opnemen ipv zomaar zelf een 'minderwaardig' hoesje op te sturen zonder iets van vermelding.. Bon dat kan gebeuren en zoals ik al zei kon ik snel iemand van de klantendienst spreken die me goed kon begeleiden.

We kwamen tot de afspraak om het bedrag van het hoesje terug te storten en dat jullie als 'goedmakertje' een gratis tempered glass voor iphone 7 zouden opsturen. We zijn ondertussen al weer een kleine week verder en ik mocht nog steeds geen schermpje ontvangen en de terugstorting is (denk ik) nog steeds ook niet gebeurd.

Kunnen jullie dit even checken?

Alvast bedankt voor verdere opvolging.

Mvg,
Esther Laga

Reactie Fixje:

Hallo Esther Laga,

Bedankt voor deze review. We hebben contact met je proberen te zoeken omdat wij niet blij zijn met deze ervaring wat je hebt gehad. Helaas hebben we geen reactie mogen ontvangen van je de afgelopen 7 dagen. Graag horen we alsnog van je.

Team FixjeiPhone

Score voor Fixje: 3/5