Fixje

Raymond van Pietersom, Into Pace

Het bestelproces is eenvoudig en werkt zoals vrijwel elke webshop; deze van FixjeiPhone is wel heel duidelijk en overzichtelijk. In eerste instantie was ik sceptisch m.b.t. hoe goed de Grade-A iPhone er uit zou zien, daarover heb ik contact gehad via de chat waarbij mij verzekerd werd dat gebruikssporen minimaal zouden zijn. Dat blijkt te kloppen, de iPhone ziet er nagenoeg ongebruikt uit. Ook de accu liet na het laden netjes 100% zien, we gaan zien hoe lang hij op peil blijft na x-keer opladen.
Mijn ervaring met FixjeiPhone is derhalve uitstekend. De iPhone is beschermend verpakt in een plastic plakhoes (net als een nieuwe) en zit in een neutraal Apple-achtig doosje (zonder logo's e.d.) en meegeleverd worden een screenprotector en transparante hoes. Beiden zijn van uitstekende kwaliteit. Het hoesje is er eentje met bumpers op de hoeken en lijkt me erg goed te beschermen (maar ik blijf voorzichtig...). Alles bij elkaar: ben je in de markt voor een zeer nette refurbished iPhone dan is FixjeiPhone een aanrader om 'm te kopen!

Score voor Fixje: 5/5
Zou je Fixje aanbevelen? Ja