Zeer tevreden. Super snelle levering (volgende dag in de bus) en goede prijs. Voor nog geen twee tientjes is mijn Ipad4 (al een 'oud beestje') weer als nieuw. Het was voor mij de tweede keer dat ik zelf een scherm heb vervangen en eigenlijk stelt het niet heel veel voor. Bedankt!
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.