Gedeeltelijk positief. Enkele maanden geleden heb ik in 2 iPhones 4S een nieuwe batterij geplaatst. Ene werkt nog goed de andere heb ik al moeten vervangen. Het waren 2 van de goedkoopste. Nu met het iets duurdere lijkt het beter, is niet meer zo snel leeg. Met vriendelijke groeten Lodewijk Van Dyck
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.