In het algemeen ben ik tevreden. Er was een kleine vergissing gebeurd door i.p.v. 1 linker- en 1 rechterventilator mij 2 rechterventilatoren te leveren en 1 van de 2 was beschadigd. Achteraf heb ik contact opgenomen met de klantendienst waarop mij snel het juiste onderdeel opgestuurd werd en een dag later was het al geleverd en de beschadigde ventilator mocht ik weggooien.
De klantendienst heeft bijzonder snel actie ondernomen en waren ook bijzonder vriendelijk.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.