Ik kocht de iPhone voor een kennis, die is er heel blij mee, het is voor haar een opvolging op haar 5S, die kuren begon te vertonen. De aangekochte 7 zag er prima uit, nadat ik alles had overgezet, kon zij er direct mee aan de slag. Helemaal tevreden.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.