Tot nu toe niet al te best, betreft reparatie van een iPad - deze kwam weer terug maar dezelfde kwaal bleef.
Nu heb ik al meer dan een maand geleden de iPad opgestuurd, maar nog niet retour gekregen.
Reactie Fixje:
Hallo Omnitelligence,
Bedankt voor deze review. We hebben contact met je proberen te zoeken omdat wij niet blij zijn met deze ervaring wat je hebt gehad. Helaas hebben we geen reactie mogen ontvangen van je de afgelopen 7 dagen. Graag horen we alsnog van je.
Met vriendelijke groet,
Team FixjeiPhone