Heb een vervang glaasje gekocht voor een iPad, en het gaatje voor de home button is niet groot genoeg.
Toen ik vroeg voor een vervanging van het scherm, werd ik direct geholpen en enkele dagen later arriveerde het nieuwe scherm bij mij thuis.
Toen ik daarna besefte dat ook dit scherm niet werkte, stortte ze het geld direct terug op mijn rekening.
Reactie Fixje:
Hallo Basil,
Fijn dat we het uiteindelijk met je hebben kunnen oplossen, en ook bedankt voor je mooie update :)
Nog een fijne dag.
Team FixjeiPhone.