Shell

Niet echt positief, is nogal ingewikkeld om uit te vogelen wat wie moet gaan doen. vooral de fietsenwinkel had er moeite mee, ik moest eerst 2x betalen want betaling FiscFree was laat! verder zie ik weinig transparantie over de uitbetaling in verhouding met de aankoopprijs (twee totaal separate systemen, 1) factuur fietsenwinkel en 2) formuliertje FiscFree). verder had 'levertijd' voor mij niets met fiscfree te maken, alleen met fietswinkel. kwa 'klantvriendelijkheid' had ik ook nul contact met fiscFree, alleen via de website. dus eerder 'nvt' voor die twee aspecten.

het idee van 'fiets kopen uit bruto inkomen' is geweldig en met de fiets en de fietsenmaker ben ik superblij. de executie ervan via fiscfree is allesbehalve simpel / makkelijk. daar valt er heel veel te verbeteren. ik heb ook nog niet gezien of het correct via mijn april loonstrook werd uitgevoerd, ik ga ervan uit van wel. ook is het geen relevante vraag of ik fiscfree zou aanbevelen. het is nu eenmaal de door mijn werkgever gekozen vehikel om gebruik te kunnen maken van het fiets-van-de-fiscus programma. het is dus voor mij verplicht als ik de fiets via deze route wil kopen, ik kan er niet omheen. als ik er een keuze was met een gebruiksvriendelijker alternatief zou ik dat kiezen, ipv fiscfree.

Score voor FiscFree® medewerkers: 1/5
Zou je FiscFree® aanbevelen? Nee