Had een lening bij hun maar ik kreeg gezondheids problemen dus ik kon het maand bedraag niet meer betalen. en vroeg om een regeling wat hun zelf voor stelde om me tehelpen heb nooit antwoord gekregen alleen maar bedreigingen van je hebt achter staand van drie maanden betaal nu anders nemen we het voertuig in. hebben ze gedaan. en nu zie ik bij bkr dat er volgens hun nu nog 9300 open zou moeten staan bijna de gehele lease bedraag dus en dat terwel ik 2 jaar lang al had betaald. er zou nu niks mogen open staan omdat het voertuig door hun is verkocht aan een auto bedrijf in haarlem. Waar zijn zij nu mee bezig weet jij het weet ik het. Nee hun zijn niks waard helpen doen ze niet wel bedreigen.

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

verbeter eens jullie beloften aan iemand en zeg niiet van kunnen we helpen ergens mee en dan niks doen behalve bedreigen

Reactie FinancialLease.nl:

Geachte heer Van den Berg,

Uit de door u geplaatste review op onze website blijkt dat u een slechte ervaring heeft gehad met de kredietverstrekker waar uw contract destijds is ondergebracht. Hoewel wij hierin niet betrokken zijn, komen wij graag alsnog met u in contact om de situatie te bespreken en u te adviseren over mogelijke oplossingen. In de afgelopen dagen hebben wij meermaals geprobeerd om telefonisch contact met u op te nemen, helaas is dit niet gelukt op het bij ons bekende telefoonnummer.

Wellicht kunt u ons bellen, mailen of reageren op dit bericht met uw telefoonnummer? Dan nemen wij direct contact met u op!
---------
Beste,
Bedankt voor je bericht. We vinden het erg vervelend om te lezen dat je een vervelende ervaring hebt betreft de betalingen. Wij nemen zo snel mogelijk contact op om tot een oplossing te komen.
---------

Score voor FinancialLease.nl: 1/5