Richard Fraats / Fratrans

Zeer professioneel en correct gehandeld en behandeld door Financiallease.nl en diverse andere partijen. als je tijd hebt neem die dan ook en vergelijk goed en deel partijen over en weer open mede wat de concurent bied. Er was veel mogelijk naar mij is gebleken. uiteindelijk bij Financiallease gebleven voor hun non noncence policy en vertrouwen in een reeds klant. lees eventuele voorwaarden bij verzekeringen goed door en vergelijk. daar was en is nog winst te halen voor Financiallease vind ik.
Al met al zeer tevreden over de hele gang van zaken dank hiervoor.

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

Zonder dit te vooraf weten nog te vermoeden ging ik een traject in wat uit monde in een ware "koehandel" van een week of 2 a 3.
Als ik op moment 1 ja had gezegd was ik per maand (60 keer dus ) ruim 50e meer kwijt geweest voor hetzelfde als ik nu heb.
Ik vind dit jammer ! ik ga er nog te vaak van uit dat een prijs is wat ie is en dat onderhandelen over dit soort zaken niet zou kunnen. Echter hoort het bij de tijd en het heden daags zaken doen naar mij is duidelijk geworden.
Ik heb nu nog het gevoel als ik er nog max 10 a 15 af had gewild was het me misschien ook nog gelukt.
Op verzekeringsvlak, geef duidelijk aan wat de voorwaarden zijn, daar kan voor een ondernemer veel verschil inzitten met wat hij met het vtg van plan is, de grens over of binnen de 200km grens binnen Nederland blijven. ook hiervoor geld dat een ware zoektocht met plus en min uiteindelijk wel tot resultaat komt maar waarom niet gelijk bij pole position ?

Score voor FinancialLease.nl: 4.5/5
Zou je ons aanbevelen? Ja