V.v.E De Blencken

Slechte kwaliteit filtes , dun en volgens mij gaat daar het meetse stof doorheen

Reactie Filterman.nl:

Geachte klant van Filterman,
Dank voor uw beoordeling. Reviews zijn nuttig voor ons zodat we onze service op niveau kunnen houden of waar mogelijk kunnen verbeteren.
Ergens heeft u gelijk. Inderdaad, een standaard G3 filter daar gaat inderdaad de meeste stof doorheen. Een G3 filter is een zogenaamd groffilter, maar voldoende om uw unit afdoende te vrijwaren van vervuiling. Vandaar dat we ook Fijnfilters met filterklasse M6 aanbieden die fijner stof tegenhouden dat zo niet in uw interieur komt maar dat even terzijde.
Het materiaal waarvan onze filters gemaakt is, voldoet altijd aan de door de fabrikanten gestelde eis voor wat betreft filterklassen, dit is over het algemeen klasse G3. Genormeerd volgens de huidig geldende Europese Norm EN779 (die overigens dit jaar opgevolgd wordt door een nieuwe norm, de ISO 16890).
Wij werken samen met een aantal producenten van filtermateriaal. Het medium van de ene fabrikant is wat dikker dan die van de andere. Ze hebben echter één ding gemeen: ze voldoen altijd aan de eerder genoemde Norm voor filterklassen.
Desondanks, mocht u niet tevreden zijn met uw filters, dan mag u altijd retourneren of omruilen.
We vernemen het graag!

Score voor Filterman.nl: 1.5/5