Geetje

Vorige week een fiets gekocht, was niet nieuw maar bijna nieuw. Bij aankomst bleek dat de fiets OK was maar geen reservesleutel, dus even nagevraagd. Hiervan was niets specifiek vermeld in de advertentie. Had ik blijkbaar moeten weten omdat 80% van alle fietsen die bij hen retour komen geen 2e sleutel hebben - ja hallo, ik werk niet in de fietsenhandel, dus hoe had ik dat moeten weten. Retour kan maar dan ben ik verantwoordelijk voor de verzendkosten, volgens hun voorwaarden, voor een product dat mijns inziens niet. Ik kan dus kiezen voor het laten bijmaken van een extra sleutel voor een fiets die ik net 1 dag heb die, mijns inziens, incompleet geleverd wordt of de fiets terugsturen. Hoewel ik de fiets graag terug zou sturen, kost mij dat meer dan een sleutel laten bijmaken, dus zal ik dat maar laten doen. Service 0,0

Het bedrijf is erg goed naar het verwijzen naar de voorwaarden, maar absoluut af te raden als het gaat om meedenken of oplossing van een probleem/ onvolledige informatie vanuit het bedrijf zelf

Score voor Fietsonline.com: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee