Waar zal ik beginnen? Een korte omschrijving dan: "Hoe zoveel goed kan gaan en er toch zoveel slecht gaat".
Offerte-aanvraag etc prima. Prijs marktconform en goed. Datum plaatsing 2 weken uitgesteld. 1e monteur werkelijk perfect, rustige vakkundige persoon. Installatie perfect en netjes afgewerkt. Maar dan: verkeerde ketel geplaatst, een ATAG i28CZ ipv een i36CZ, hoe hoe kan dit?????. Kwam ik natuurlijk pas achter toen monteur vertrokken was. Afhandeling klacht prima en binnen een week nieuwe afspraak om correcte ketel te plaatsen. Niets tegen monteur #2, maar wat een onvakkundig en gehaast persoon. Erg grof en onhandig, ketel werdt letterlijk van de muur gerukt en toen dit niet lukte wilde meneer even het dak op (zonder ladder) met als resultaat een ongeluk en een afgebroken muur. Werkelijk levensgevaarlijk. Had ik al gemeld dat werkzaamheden werden uitgevoerd zonder afsluiten hoofdgaskraan? Echt zowaar ieder veiligheidsvoorschrift werdt met voeten getreden. Overigens schijnt het met de monteur goed te gaan, ik heb hem verzorgt, maar hij wilde geen dokter. Een waslijst aan verbeterpunten voor Feenstra vanwege deze klus en ik ben zeer geïnteresseerd in de verdere afhandeling van de schade. Heb zelf maar de arbeidsinspectie ingelicht, er is bij Feenstra nog veel te doen aan veiligheid.

Score voor Feenstra montage van ketels: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: