Het bestelproces verliep slecht en zou ik een 3 geven, de plaatsing van de ketel is echter zeer goed gedaan en zou ik een 8 geven. Ik wist welke ketel ik wilde, daar heb ik een offerte voor opgevraagd. Ik kreeg echter een offerte voor een veel duurdere ketel, waarbij ook allerlei accessoires waren toegevoegd zonder toelichting. Daarna heb ik een mail terug gestuurd, maar heb daar nooit een reactie op gekregen. Zelf er achter aan gebeld, daarna kreeg ik wel de juiste offerte. Ik had foto's toegevoegd, maar toen de monteur langs kwam, bleken niet alle benodigde onderdelen besteld te zijn, terwijl dit wel op de foto's te zien was hoe de leidingen liepen. Dus slechte voorbereiding. De monteur heeft echter zeer goed werk geleverd en heeft de nieuwe leidingen mooi aangelegd. Het kostte veel meer tijd dan gepland, maar hij is gewoon net zo lang doorgegaan totdat alles af was.

Geen sterke punten bij de aanschaf, wel bij het plaatsen: deskundige monteur die alle leidingen heel netjes heeft geplaatst

Score voor Feenstra montage van ketels: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: