Bert Hoegee

Ik wil van Feenstra af.

Ik wil van Feenstra af.
Al een aantal jaren maak ik gebruik van Feenstra beveiliging. De eerste periode van 5 jaar weinig problemen. Bij de 2de periode ging het volledig mis. Door de monteur is niet verteld dat de componenten van de beveiliging die aangeschaft zijn in de eerste periode niet vallen onder de garantie van de 2 periode. Deze componenten zijn wel meegenomen in de 2de periode. Tevens heeft de monteur een 2tal nieuwe componenten geplaatst die in die geplaatste situatie niet kunnen werken, echter heeft die monteur nagelaten dit te vermelden. Dit alles kwam aan het licht tijdens een storing toen een andere monteur de configuratie bekeek. Ook werd toen duidelijk dat bij defecte componenten uit de eerste periode de rekening voor mij was, terwijl deze componenten wel zijn opgenomen in de 2de periode. Ik zit nu met een beveiliging die niet meer werkzaam is. Wel betalen ieder maand maar geen beveiliging.
Contact met Feenstra gezocht voor een oplossing. Nooit meer iets vernomen.
Bij het maken van een afspraak ivm een storing dit opnieuw doorgegeven. Betreffende afdeling zou dit oppakken en contact met mij opnemen. Nooit meer iets vernomen.
De monteur die op bezoek was had de volgende dag een vergadering en zou dit tijdens de vergadering bespreken. Nooit meer iets vernomen.
Daarna schriftelijk om contact verzocht. Nooit meer iets van Feenstra vernomen.
Het enigste wat ik nu nog wil is zo snel mogelijk van Feenstra af Kan mijn geld wel beter gebruiken.

Nee

Score voor Feenstra beveiliging: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: