B.A.Koster

Op referentie van Eigen Huis ver. en jaren lange onderhoudscontract nieuwe CV gekocht bij Feenstra. Was al duurder dan goedkoopste offerte maar ja ouwe klant.
Blijkt nog duurder door verplichte duurste onderhoudscontract van 2 jaar (+ 300 euro),terwijl je 2 jaar allin garantie hebt op deze CV Enfin ben er in getrapt.
Na 2 jaar blijkt dat ik geen onderhoudscontract te zijn opgezegd ondanks betaling Daarom nooit after sales service gehad noch onderhoud of beloofde instructie op reiniging metaaldeeltjes filter.Waarom is onbekend. Mag wel een nieuw goedkopere onderhouds contract (60euro p/jr) waarbij uit coulance regeling!!!!! de inspectiebeurt niet betaald hoeft te worden.
Nu juni 2017 na 4 x mailen en bellen 4x een foutieve bevestiging ontvangen van de afspraak om een inspectiebeurt
Zouden ze er weer vanaf willen?? De dure aankoop is toch al betaald en service kennen ze blijkbaar niet.Hoop nog altijd op een goede bevestiging van de inspectiebeurt waar ik toch recht op heb voor deze gelukkig goede CVketel van Remeha
Klantenservice kennen ze niet. Sorry ook niet wel een coulanceregeling??? Ben benieuwd of mij onderdelen in rekening worden gebracht.

De monteurs zijn wel goed en adequaat maar ja die zie je eens per 2 jaar en worden misschien ingehuurd.

Score voor Feenstra montage van ketels: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: