Danny Koel

Extreem goede (after)service!

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb mijn laptop gevonden op Marktplaats en toen ik vervolgens op de eigen website keek, bleek deze ook nog eens € 50,-- goedkoper! Nou, beter kon al niet, dacht ik. De laptop besteld en deze werd, zoals beloofd, de volgende werkdag afgeleverd. Het apparaat was keurig verpakt en ziet er uit als nieuw. Na de nodige programma's en updates geïnstalleerd te hebben, kwam de laptop met de melding dat de accu niet meer is zoals deze moet zijn. Ik denk, heb ik weer... Een goed gebruikte/als nieuwe laptop gekocht en dan direct een nieuwe accu aan moeten schaffen. Niets is minder waar. Na het versturen van een mail aan de balie werd mij gevraagd of ze een nieuwe accu op mochten sturen en of ik deze zelf kon vervangen. Dit was geen probleem en een paar dagen later had ik een nieuwe accu op de deurmat, zonder extra kosten en onder garantie. Dat is nog eens service! Mijn neef moest ook een andere laptop en op basis hiervan FDK-shop geadviseerd. Hij is inmiddels ook heel blij met z'n T440s. Dikke aanrader!

Score voor FDK-shop.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja