D.Rijkers

In Februari 2019 hier een refurbished laptop gekocht. Ik had nog geen ervaring met refurbished dus had wat vragen voordat ik definitief tot aankoop overging. Deze vragen werden per email snel en vakkundig beantwoord en ik kreeg zelfs foto's toegestuurd van de betreffende laptop. Dit alles gaf mij voldoende vertrouwen om tot aankoop over te gaan. Ook een extra jaar garantie was geen enkel probleem. De laptop vervolgens de volgende dag al ontvangen. Zat heel goed verpakt en de laptop zag er keurig uit. De Windows installatie was al uitgevoerd ik kon meteen aan de slag!

Samenvattend: een uiterst plezierig bedrijf waar ik graag nog eens terug kom voor iets anders. Fijn dat er nog bedrijven zijn waar de klant voorop staat!

Beschrijf hier uw ervaring

Score voor FDK-shop.nl: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja