Op 14 november heb ik een musthavedeal besteld. Colbert, broek, top en sjaal waren allemaal op voorraad, ook 2 pre-order artikelen besteld. ( betaalt met ideal) Vandaag besteld morgen in huis, als het op voorraad is. 3 dagen later nog niets ontvangen. Van het weekend email gestuurd, waar mijn musthavedeal blijft? Krijg ik maandag mail terug dat mijn bestelling verstuurd wordt, als de pre sale artikelen weer aangevuld zijn (rond 4 dec. ) Ik weer mail teruggestuurd, of het mogelijk was de de musthavedeal alvast te versturen, omdat ik het aan wilde naar een feestje. Gisteren kreeg ik mail terug dat het colbert niet meer leverbaar is, de broek is er ook niet, maar komt met een nabestelling, de top en de sjaal zou ze meteen op de post zou doen. En ja hoor, de postbode kwam vandaag de top en de sjaal bezorgen. In plaats van de ze even wacht op een reactie van mij kant, of ik dat wel wil. Dan had ik haar kunnen laten weten, dat ze dat niet had hoeven sturen. Ik heb een hele set besteld, aan alleen de top en de sjaal heb ik nix. Ik ben echt heel teleurgesteld, ik heb ruim 2 weken geleden deze bestelling geplaatst, maar geen musthavedeal, terwijl ik wel bijna €192,- heb betaald. Ik ben er helemaal klaar mee en heb gisteren laten weten, dat ik af zie van mijn hele bestelling, omdat ze niet kunnen leveren wat ik heb besteld. Nu moet ik namelijk ook nog kosten gaan maken om de top en sjaal terug te sturen. (vandaag geen reactie gekregen) Nu wachten tot ik mijn centjes terug krijg. Ik las op de webside dat je je geld terug krijgt binnen 14 dagen.. yeh, wat een feest dan zijn we bijna een maand, 192 euro lichter en nog niets leuks om aan te trekken...
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.