We hebben een bestelling gedaan op internet, levering was aanvankelijk goed (vertraging was schuld van PostNL). Bij ontvangst merk ik dat de kleur onjuist was. Omdat ze bij mij om de hoek was dacht ik de retourzending gewoon af te geven. DIT was dus niet mogelijk zonder redenen. Om retourzendingen zo lastig te maken neem ik aan. Webwinkel is naar mijn mening nog blijven haken in 2005. Retourbeleid is niet meer van deze tijd. Nu maar hopen dat ik het geld terug krijgt...
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.