Op 7 juli een broek hier besteld, deze was niet op voorraad dus zou op 16 juli pas naar mij verstuurd worden, prima en fijn dat ze het aangeven. Echter had ik op 20 juli nog steeds niks vernomen en de beloofde bevestigingsmail bij verzending van mijn broek ook niet ontvangen. Mail naar de klantenservice gestuurd maar na 3 dagen nog geen antwoord. Toen op facebook een chat bericht gestuurd en daar wel meteen antwoord dat de voorraad ook op was en dat er nieuwe broeken geproduceerd werden dus dat ik mijn order pas in de week van 30 juli kon verwachten. Probeer nu mijn order te annuleren en mijn geld terug te krijgen... Ontneem jezelf de moeite en het lange wachten en besteed je geld lekker ergens anders dan op deze website!
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.