Ell_

Zelfs 1 ster is helaas nog teveel. 1e bestelling op advies qua maat van dewebsite besteld en wat denk je, veel te groot! Dit gemeldt maar ze willen niets compenseren. Vind ik erg vreemd aangezien ik bestel met hun maatadvies. Als het nou zelf fout was dan betaal ik uiteraard retour kosten... maar nu.... nee sorry... 2de bestelling geplaatst afgelopen dinsdag, en precies zelfde verhaal als hieronder in de review, niets ontvangen, staat opnieuw gelabeld maar komt niets. DHL geeft ook aan dat het niet goed is, dus musthaves moet zelf dit regelen. Zo blij dat ik beide bestellingen via Klarna heb staan want ik betaal helemaal niets tot het opgelost is. Oh en ze reageren 1x in de zoveel dagen pas een keertje... goede klantenservice dus :-S Toevoeging 10 augustus: Ze beloven een oplossing, reageren op mailtjes na paar dagen, maar sinds ze de oplossing hebben gemaild en ik akkoord ben gegaan ontvangen ze ineens geen mailtjes meer van mij... krijg ik steeds de vraag of ik wil reageren. Wat een grap! Ondertussen al 3x gemaild, ben er klaar mee... ze kunnen hun spullen zelf komen halen, maar ik betaal niets tot het opgelost is. Toevoeging 16 augustus: De korting is eindelijk verwerkt en pakketten retour gestuurd. Nu nog wachten op afwerking, hopelijk gaat dit snel en goed. Voor nu 1 ster naar 3 sterren aangepast!

Score voor Fashion Musthaves: 3/5