Ondanks dat er bij mijn bestelling iets niet helemaal goed is gegaan, ben ik super tevreden! Had hierover een bericht gestuurd en kreeg een dag later al reactie terug met uitgebreide info over mijn bestelling. Uiteindelijk de bestelling ontvangen en zoals altijd weer helemaal happy met de leuke kleren ?
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.