Voor de kerst een leren trenning besteld, helaas was deze na 1x dragen al versleten. Na mailcontact de trenning opgestuurd. Ze waren erg vriendelijk en behulpzaam! Kosten zijn vergoed en kreeg een nieuwe opgestuurd. Erg netjes en zeer tevreden!
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.