Fijne webshop met leuke betaalbare kleding. Snelle reactie van de klantenservice. Enige jammere vind ik dat er veel "one size" producten zijn. Die zitten (bij mij) dan toch vaak niet mooi. Dat is jammer want vaak zijn het wel leuke producten die de maat "one size" hebben.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.