Natalie

Bestelling geplaatst op 1 febr. van 2 truien, 3 blazers en 1 top. 4 van de 6 artikelen waren pre-orders en verwachte leverdatum van alles zou zijn 4 febr. Op 8 febr maar een bericht gestuurd van hoe het ervoor stond met mijn bestelling. Kreeg te horen dat er een conflict was met een leverancier en 1 artikel van mij nog steeds niet binnen was. In plaats van de klant op de hoogte houden van sorry de bestelling komt iets later, moet je er zelf achteraan. Ik zou de wel voorradige artikelen alvast krijgen en het ene artikel zou dan later komen. Toen ik mijn bestelling eindelijk ontvangen had en alles bekeek, ging ik helemaal over de rooie. 1 blazer was bij de rechterarm zo scheef genaaid dat ik mijn arm niet eens kon buigen. De stof was heel dun en zat helemaal nergens naar. Een 2e Blazer met 3/4 mouw leek wel 2 maten te groot. Toen de 1e trui, het leek wel een kindertrui die ik uit de verpakking haalde. De 2e trui zat als een strak topje. Ik heb normaal kleding maat s/'m en bij de meeste artikelen staat one size voor maat s, m en l, dus niet. De kleding is bij musthaves is redelijk prijzig en dan krijg je goedkope China handel. Contact opgenomen via chat, want telefonisch contact kan niet. Ik kon misschien compensatie krijgen voor de retourkosten als ik, foto's had gemaakt van alle kledingstukken incl het kledinglabel. Daarnaast moest ik van alles nog een foto maken maar dan met een meetlint erbij. Dus niks van oh sorry, stuur het maar terug en wij gaan het uitzoeken. Toen als laatste nog gevraagd als ik 1 kleding stuk, wat dan wel goed was en pastte, zou behouden of ik dan alleen de retour kosten moest betalen of ook nog de 1e verzendkosten. Dan moest ik dus zowel de retour als verzendkosten betalen was het antwoord. Dacht het dus niet, alles gaat terug en voor mij NOOIT GEEN MUSTHAVES. NL meer!! Ik blijf voortaan wel gewoon bij klantvriendelijke sites als about you en zalando.

Score voor Fashion Musthaves: 1/5