marloesruijters

Schandalige klantenservice!!! Ik lees op meerdere plaatsen berichten over de uitzonderlijk slechte klantenservice die zich niet aan de wettelijke regels houdt. Ik roep iedereen op om melding te maken bij Autoriteit Consument en Markt en het ODR-platform van de Europese Commissie. Hopelijk wordt The Musthaves dan aangepakt. Hieronder mijn probleem: Ik heb een bestelling bij The Musthaves geplaatst. Een deel van de bestelling heb ik gehouden en een deel van de bestelling is geretourneerd. Ik heb een drietal artikelen gehouden, waaronder de Skinny High Waisted Jeans maat L. Deze broek heb ik gewassen voor gebruik, om er zeker van te zijn dat deze geen kleur afgeeft op bijvoorbeeld mijn lichte bank of stoelen. Tot mijn grote schrik geeft deze broek keer op keer kleur af na te zijn gewassen. Nadat ik hier eerder contact over heb gehad met The Musthaves en hun eerder gegeven advies heb opgevolgd (laten weken in azijn), is het probleem helaas niet verholpen. De broek is NIET gedragen en is onbruikbaar, gezien het feit dat deze kleur blijft afgeven en ik er geen normaal gebruik van kan maken. Ik heb hier meerdere malen contact over gehad met The Musthaves en het enige wat zij willen doen is 10% korting geven op de waarde van de broek. Hier ben ik niet mee akkoord gegaan, daar de broek gewoon onbruikbaar is en nooit gedragen is. Hierop heb ik een brief gestuurd om de koopovereenkomst voor de broek te ontbinden, omdat dit in juridische termen een ‘’ondeugdelijk product’’ is. Het lijkt The Musthaves niet te interesseren en geven aan dat de resterende factuur gewoon betaalt moet worden. Zij kunnen verder niets meer voor me betekenen en weigeren nog verder op deze case in te gaan en eisen het resterende bedrag via Klarna.

Score voor Fashion Musthaves: 1/5