Ik bestel vaker hier; geweldige , leuke kleding.Niet echt goedkoop maar geweldige kwaliteit.Nadeel blijft t betaald terugsturen maar gelukkig gebeurd dat bijna niet.
Reactie Fashion Musthaves:
Hi Jolanda,
Wat leuk dat jij vaker bij onze webshop besteld! :) Hartelijk bedankt daarvoor. ♪
Met vriendelijke groet,
Team The Musthaves