Patricia

Leuke kleding, echter kwaliteit wel vaak wat minder. Truien gaan enorm pluizen en shirts die scheeftrekken na 1x wassen.

Wat ik ook erg jammer vind is dat t niet mogelijk is om telefonisch contact op te nemen. Via e-mail en FB duurt de reactie nogal lang. Voor 23.30 uur bestellen is de volgende dag in huis als het op voorraad is. Helaas gaat dit ook nogal eens mis. Ik zou vandaag een bestelling moeten ontvangen, maar is nog steeds niet verzonden. Erg jammer.

Nog een minpuntje vind ik de kosten voor het retourneren. Voor mij vaak een reden om niet te bestellen.

Reactie Fashion Musthaves:

Hi Patricia,
Wat onwijs jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent. We kunnen geen contact terugvinden met ons over de Truien en Shirtjes, hier hadden wij je graag verder mee willen helpen.
Wij hebben helaas geen telefonische klantenservice, je kan ons bereiken via de mail, facebook en straks weer via de Live Chat (deze is momenteel even buiten gebruik).
Door onze recente verhuizing van distributiecentrum was er een kleine vertraging opgelopen met het verwerken van orders, dit heeft ook op onze website gestaan. Om deze reden kon een pakketje een dag langer onderweg zijn.
De retourkosten van een pakketje zijn inderdaad voor eigen rekening, wij komen je al flink tegemoet in deze kosten gezien deze bij ons slechts €4,19 of €4,99 bedragen. Normaal liggen deze kosten wat hoger.
We hopen je toch eens terug te zien bij ons in de shop!♪
Mvg, Team TheMusthaves

Score voor Fashion Musthaves: 3/5