Aaliya Sewraj

Nadat ik een broek besteld had, welke een productiefout had, een trage procedure ingegaan. Eerst foto's toesturen van de beschadiging. Dat gedaan. Kreeg ik de vraag om ook weer foto's te maken van de labels!
dat gedaan. Toen pas mocht ik het retourneren, wel op eigen kosten. Deze kosten zouden vergoed worden inclusief het ongemak in totaal 7,50. Intussen kreeg ik de melding dat de broek omgeruild kon worden maar dat dit even duurde want de broek was niet op termijn leverbaar.
Ik heb tussendoor aangegeven dat ik de verzendbon kwijt geraakt ben, maar TheMusthaves heeft zelf ook kunnen zien dat ik het via DHL verstuurd had en bij DHL heb ik met korting 5 euro en nog wat betaald. Ik heb gecommuniceerd naar The Musthaves dat dit afgerond mocht worden naar 5.

In afwachting van nog de andere broek heb ik diezelfde broek in een andere kleur besteld. Ondertussen liep de administratieve afhandeling van de eerste bestelling nog.

De eerste bestelling werd uiteindelijk met de tweede geleverd. Eigenlijk zou je hier dus kunnen zeggen dat vanaf dat moment het betalingstermijn loopt. Los daar van, deze tweede broek in andere kleur had ook een productiefout!!!
En nu was het net voor mijn vertrek naar mijn vakantiebestemming, er werd traag gereageerd en niet to the point. Het bedrijf had nog steeds niet gereageerd op het feit dat ik de verzendbon kwijt ben geraakt. Weer heb ik foto's toegestuurd.
Er werd opeens aangegeven dat ik of 5 euro voor t ongemak kon krijgen maar dan de broek niet meer om kon ruilen!!!
Ik heb laten weten dat ik recht heb op een deugdelijk product en dat ik recht heb op tegemoetkoming voor t ongemak. Moest ik nu dan weer op eigen kosten de boel verzenden? Want The Musthaves vergoed minimaal. De benzinekosten niet eens meegenomen, de tijd die je stopt in t maken van foto's en het opsturen ervan niet eens meegerekend!

Nu heb ik opeens een incassovordering met een verhoging van 40euro!!!!!
En dat terwijl ik nog in contact was met dit bedrijf. Echt te zot voor woorden hoe klantonvriendelijk dit bedrijf is
Ik heb aangegeven dat ik een goede factuur met de juiste verrekeningen wil ontvangen en dan bereid ben uiteraard te betalen. Nu word ik als een wanbetaler aangemerkt omdat The Musthaves in gebreke is gebleven en het de klant zo vreselijk moeilijk maakt.
Een opdracht om het dossier in te trekken wil dit bedrijf niet eens! Het incassobureau daarentegen vond het wel aannemelijk na het horen van mijn verhaal. Alleen moest ik dit initieren bij The Musthaves, maar deze geeft totaal niet mee.

Reactie Fashion Musthaves:

Hi Aaliya,
Bedankt voor jouw bericht. Wij hebben dit direct nagekeken en kunnen zien dat wij al jouw berichten binnen 24 uur hebben beantwoord. Helaas hebben wij regelmatig langere tijd op een antwoord van jou moeten wachten.
Zoals eerder aangegeven vergoeden wij enkel de retourkosten wanneer wij de bon met de gemaakte kosten hebben ontvangen, deze hebben wij helaas niet van je mogen ontvangen en daarom kunnen wij de kosten niet vergoeden.
Wij hebben je inmiddels meerdere malen aangegeven dat jij de tweede broek mag omruilen voor een nieuw exemplaar, helaas hebben tot op heden nog geen concreet antwoord op mogen ontvangen.
Graag houden wij het verdere contact via de mail en helpen wij je graag verder.
Mvg, Team The Musthaves

Score voor Fashion Musthaves: 0.5/5