Voor de eerste keer hier iets besteld maar NOOIT weer. Zichttermijn wordt op twee punten juridisch niet op de juiste wijze toegepast. Klantgerichtheid en klantvriendelijkheid is ver te zoeken. Meedenken met de klant kennen ze niet. Proberen je op allerlei manieren af te schepen met een tegoedcode.Mooi dat ze naar hun voorwaarden verwijzen maar dan moeten ze juridisch wel juist zijn en op de juiste wijze worden toegepast. En als je dan als webwinkel verwijst naar je voorwaarden (klachtenregeling binnen 14 dagen bericht) en toezegt om telefonisch contact op te nemen, houd je daar dan ook aan!!!
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.