Odie du Chatinier & Ton Haenraets

Wij hebben Fabritus Bouw en Interieur in de arm genomen voor het vervangen van de gehele vloer tot op de balken. Met veel deskundigheid, goede adviezen en een juiste prijs heebben we ons laten overtuigen om met hen in zee te gaan.
In overleg wordt er een planning gemaakt van de werkzaamheden en ook volgens deze planning gewerkt. Afspraak is afspraak staat hoog in het vaandel bij hen. Onze vloer is geheel vernieuwd en geinspecteerd door kwaliteitsmensen die echt weten waar ze mee bezig zijn. Voor dat men begint wordt er op locatie nogmaals doorgesproken wat te doen en wat je kan verwachten van hen. Het was voor ons een groot project aan het eind van een lange rij herstelwerkzaamheden na waterschade. Hier speelden zij prima op in en deden er alles aan om de overlast tot een minimum te beperken. Veel bouwbedrijven zullen jaloers zijn op jullie kundige en servicegerichte vakmensen. Schoon en overzichtelijk werken en ook nog een kwaliteitsvloer leggen zonder ook maar een misser, daar zullen veel bedrijven jaloers op zijn. Wij zijn superblij met onze keuze voor Fabritius. In deze tijd van mega drukte in de bouwwereld voelden wij ons nog steeds klant waar zij graag een goed eindresultaat wilden leveren, in tegenstelling tot onze ervaring met een vorige aannemer.
Faritius Chapeau !!

Score voor Fabritius bouwen & wonen: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja