Geef je waardering voor de docent
Geef je waardering voor de opleiding

Nicole van Gorp

Een leuke opleiding in een redelijke termijn een diploma op zak. Maar LET OP: zij zijn niet aangesloten bij het ministerie van onderwijs, waardoor je diploma nergens geregistreerd staat als alleen bij Fabius opleidingen zelf. Ik heb de pech dat ik door omstandigheden mijn diploma (in 2008 behaald) kwijt ben geraakt, deze zijn niet meer terug te vinden bij Fabius opleidingen.

Reactie Fabius Opleidingen:

Beste Nicole,
Dank voor je review. Natuurlijk leuk te vernemen dat de opleiding goed is bevallen. Wij geven korte praktijkgerichte kantoor- en boekhoudopleidingen zodat onze cursisten het geleerde gelijk in praktijk kunnen brengen. Je gaf aan dat dit indertijd ook gelukt was.
Het klopt dat onderwijsinstellingen die onder toezicht van de overheid vallen, een wettelijke verplichting hebben om diploma’s te bewaren. Dat geldt niet voor private opleiders. Intern hanteren wij overigens wel een termijn van minimaal 10 jaar. Wij hebben jouw gegevens uit 2008 helaas niet terug kunnen vinden. Omdat we dat vervelend voor je vinden, hebben we je de mogelijkheid geboden om tegen beperkte kosten een actueel diploma te behalen. Je waardeerde dit voorstel en ging hierover nadenken. Jammer natuurlijk dat je ons een negatief oordeel geeft omdat we jouw gegevens niet in ons archief hebben kunnen (terug)vinden. Uiteraard kun je nog steeds gebruik maken van ons voorstel en we horen graag van je als je hiervoor kiest.
Vriendelijke groeten,
Fabius Opleidingen

Score voor Fabius Opleidingen: 0.5/5
Zou je Fabius Opleidingen aanbevelen aan anderen? Nee
Welke opleiding heb je gevolgd?: receptioniste/ telefoniste en administratief medew...